Известие

Collapse
No announcement yet.

Някакви идеи???

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Някакви идеи???

    От известно време Алфата от подписа ми започна да клати обороти.Чувам,че някъде около всмукателния колектор от страната на дросела буквално засмуква въздух(чува се много ясно съскане) но не мога да разбера от къде точно.Та питането ми е,някой има ли някаква идея как мога точно да открия мястото???Вчера свалях дросела да го чистя и си го омазах с червен силикон от към уплътнението да елиминирам поне това място,но ефект никакъв,и сега ми къса нервите с това клатушкане на обороти.
    Благодаря предварително!!!
    ALFA 166 2.0TS-хубавицата
    Fiat Ritmo 125TC ABARTH-нека силата на ABARTH бъде с теб
    PEUGEOT 206 1,4HDI(служебното) егати пауъра
    Дачия Логан 1.6 power injection-с ГАС

  • #2
    Вземи един флакон евтин дезодорант и пръскай докато работи мотора в съмнителните участъци на колектора. Там където усетиш че работата на мотора се променя, търси пробива.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от dakata Покажи съобщение
      От известно време Алфата от подписа ми започна да клати обороти.Чувам,че някъде около всмукателния колектор от страната на дросела буквално засмуква въздух(чува се много ясно съскане) но не мога да разбера от къде точно.Та питането ми е,някой има ли някаква идея как мога точно да открия мястото???Вчера свалях дросела да го чистя и си го омазах с червен силикон от към уплътнението да елиминирам поне това място,но ефект никакъв,и сега ми къса нервите с това клатушкане на обороти.
      Благодаря предварително!!!
      Гумения маншон преди дросела . Провери го за пукнатини, цепнатини и т.н.
      ...

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщение
        Гумения маншон преди дросела . Провери го за пукнатини, цепнатини и т.н.
        Проверих го,здрав е

        ---------- Post added at 21:09 ---------- Previous post was at 21:04 ----------

        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
        Вземи един флакон евтин дезодорант и пръскай докато работи мотора в съмнителните участъци на колектора. Там където усетиш че работата на мотора се променя, търси пробива.
        Благодаря ecotronic не се бях сетил за това,още утре ще я "парфюмирам"
        ALFA 166 2.0TS-хубавицата
        Fiat Ritmo 125TC ABARTH-нека силата на ABARTH бъде с теб
        PEUGEOT 206 1,4HDI(служебното) егати пауъра
        Дачия Логан 1.6 power injection-с ГАС

        Comment


        • #5
          ...
          Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 16:12.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение
            Пръска се със старт-спрей. При пръскането в местата, където има теч на въздух (правилно си забелязал, че този теч е отвън навътре, т.е. въздуха се засмуква навътре в двигателя) отчетливо се усеща как двигателят качва обороти.
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment

            Working...
            X